Dat wil je toch niet als ondernemer? Ineens kom je erachter dat je die belangrijke nieuwe klant bent vergeten terug te bellen, oepsss. En nu? Bellen, excuses excuses, zal niet meer gebeuren…. maar ja die eerste indruk he? Zo belangrijk.

Had je nu maar iemand die je agenda beheert, mensen nabelt, documentatie verstuurt etc. en er vooral voor zorgt dat bovenstaande niet meer gebeurt.

Wat een rust zou dat geven. Niet dat je achterover kunt leunen en afwachten tot deze “steun en toeverlaat” tegen je zegt wat je moet doen (dat zou beetje gek zijn). Maar je krijgt ineens veel meer tijd om nog meer leuke, nieuwe klanten binnen te halen, naar die gezellige netwerkborrel te gaan en wat meer aandacht op je golfslag te richten of je partner en gezin wat vaker te zien.

Ik kan je helpen! Als Business Organiser help ik jou en jouw business met bijvoorbeeld: bijhouden van je social media (LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram) zodat je meer zichtbaarheid krijg én meer leads genereert. Maar ook het verzorgen van documentatie, administratie, agendabeheer, travelmanagement, notuleren etc. op een accurate, professionele wijze. De werkzaamheden kunnen op afstand, Virtual Assistant, en/of op kantoor, Personal Assistant, worden uitgevoerd.

Geen oepssss momenten meer… iedereen wordt tijdig teruggebeld. Jij blij, je klanten blij: win-win-situatie!

Neem eens contact met me op, dan maken we een vrijblijvende afspraak en bespreken we wat jij nodig hebt en wat ik voor je kan doen.

Tot binnenkort.

2 reacties op “Oooh jéé…vergeten!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *